Direktlänk till inlägg 28 maj 2016

Från förr

Av A B - 28 maj 2016 23:45

Jag har tagit avstånd ifrån allt vad dejtade heter. Fungerar inte som det ser ut just nu. Jag har tagit mod till mig och i alla fall skaffa ett dejtingkonto på en dejtingsida. Alltid något. Lär inte hända något men då har jag i alla fall försökt. Ryckte till när jag hittade två gamla klasskamrater på sidan. Jaja, då är det så, vad har jag att skämmas för. Jag måste få leva mitt liv och det tänker jag göra. Då får de prata, kan inte göra så mycket åt det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av A B - 21 augusti 2017 21:44

Jag låg i soffan och chattade med en kompis om att han hade fått godkännande av socialstyrelsen om att få byta personnummer, nu väntade han bara på att skatteverket skulle ge han sina nya fyra sista siffror. Då ringer det på min telefon och det v...

Av A B - 2 mars 2017 21:06

I helgen var det filminspelning som gällde. Mycket nytt folk och många som jag bara träffat någon eller några gånger förr. Hade svårt att släppa garden. Tänker för mycket på hur jag tror folk ser mig och hur jag uppfattas. När jag inte är bekväm komp...

Av A B - 27 februari 2017 22:52

Idag hade jag möte med läkaren för utredningsteamet. Han tog en summering över hur jag tyckte att allt gått och hur det kändes. Sedan handlade mötet om att det är dags att förbereda inskick för byte av personnummer. Jag frågade om det fanns något man...

Av A B - 22 november 2016 10:32

Under åren har jag ogillat att stå på en scen och att prata i en mikrofon. I lördags satt jag i en paneldiskussion på transfilmfestivalen och kände inte detta obehag som jag känt förut. Det visar hur skönt det är med ett sammanhang där man känner sig...

Av A B - 1 november 2016 21:44

Idag var jag och tog min 4e nebido (testosteronspruta). Det var dags att kolla dalvärde och blodstatus. Sjuksköterskan sa att mitt senaste blodvärde var lite högt så om även detta är det så blir det förmodligen att sänka dosen testosteron. ...

Skapa flashcards