Alla inlägg under november 2016

Av A B - 22 november 2016 10:32

Under åren har jag ogillat att stå på en scen och att prata i en mikrofon. I lördags satt jag i en paneldiskussion på transfilmfestivalen och kände inte detta obehag som jag känt förut. Det visar hur skönt det är med ett sammanhang där man känner sig bekväm och där man får vara sig själv. 7 månader på testosteron har också stabiliserat mina känslor, dämpat min röstdysforia och fått mig att känna mig mer bekväm med mig själv. Jag är definitivt inte klar med min resa med att hitta mig själv men jag är en bra bit på väg. #detblirbättre

Av A B - 1 november 2016 21:44

Idag var jag och tog min 4e nebido (testosteronspruta). Det var dags att kolla dalvärde och blodstatus. Sjuksköterskan sa att mitt senaste blodvärde var lite högt så om även detta är det så blir det förmodligen att sänka dosen testosteron.

Ovido - Quiz & Flashcards