Alla inlägg under mars 2017

Av A B - 2 mars 2017 21:06

I helgen var det filminspelning som gällde. Mycket nytt folk och många som jag bara träffat någon eller några gånger förr. Hade svårt att släppa garden. Tänker för mycket på hur jag tror folk ser mig och hur jag uppfattas. När jag inte är bekväm kompenserar jag det genom att överdriva/anstränga mig för mycket så tyvärr blev det en hel del av det. Jag blir så irriterad på mig själv att jag gör så! Var helt slut i huvudet när jag kom hem. Helt kaos i huvudet. Vi hade namn och pronomenrunda innan vi började filma. Börjar direkt fundera på om jag blev tagen som man innan den rundan. Var på vakt hela helgen för felköningar och reaktioner som antyder att jag blev tolkad som kvinna. Jag är så sjukt trött på detta. Jag måste bara släppa det och bara vara mig själv. Lättare sagt än gjort. Jag noterade att två andra blev felkönade. Frågan är om jag blev det utan att notera det. Kaos kaos kaos. Jävla tankar.

Ovido - Quiz & Flashcards