Alla inlägg under februari 2017

Av A B - 27 februari 2017 22:52

Idag hade jag möte med läkaren för utredningsteamet. Han tog en summering över hur jag tyckte att allt gått och hur det kändes. Sedan handlade mötet om att det är dags att förbereda inskick för byte av personnummer. Jag frågade om det fanns något man borde ha koll på när det gäller bytet, som tillexempel lån men det hade han inte koll på. Det finns en läkare i Umeå som konstruerar proteser. Han kommer ner någon gång då och då till Stockholm så det ska skickas en remiss dit. Jag ska fundera igenom ytterligare en gång om jag vill ta ett uppehåll i hormonbehandling för att plocka ägg, jag är inte där i tanken än, försöker bara komma ifatt mig själv, så det beslutet får vänta minst 6 månader till. När äggplocket i så fall är gjort är det dags att ta bort äggstockar och co, ska bli skönt att slippa väldigt kvinnliga miljöer som kvinnohälsan. Hinna ifatt sig själv är rätta benämningen för vad som händer i mitt liv just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards