Alla inlägg under augusti 2017

Av A B - 21 augusti 2017 21:44

Jag låg i soffan och chattade med en kompis om att han hade fått godkännande av socialstyrelsen om att få byta personnummer, nu väntade han bara på att skatteverket skulle ge han sina nya fyra sista siffror.

Då ringer det på min telefon och det var från skatteverket. Jag har fått mitt nya personnummer! Lite senare på kvällen gick jag ut och hämtade posten och där låg det en avi som sa att ett brev från socialstyrelsen låg hos postombudet och väntade på mig från och med i fredags. Så skatteverket hann före socialstyrelsen att meddela att jag nu är juridiskt man!

När väl bekräftelsen kommer skriftligt från skatteverket börjar processen med att höra av sig till alla jag är kund hos. Det lär bli en process det! Fortsättning följer...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards