Alla inlägg den 6 september 2016

Av A B - 6 september 2016 12:58

Idag var jag hos utredningsteamet och träffade läkaren. Han ville kolla hur allting har gått och hur det känns 6 månader efter att han satt diagnosen; 5 månader på nebido och 1 vecka post-op. Efter att vi snackat om detta ett tag blev det att snacka om vad som ska hända framöver; personnummer, påbyggnadsoperationer. För mig har det viktigaste varit testosteron och mastektomi. Därefter kommer personnummer och hystektomi. Sen får vi se om påbyggnadsoperationer är något för mig. Just nu ska jag lära känna mig själv och min kropp efter allt som händer efter testosteron och mastektomi. Nästa möte med läkaren blir någon gång i mars. Då blir det att skicka ansökan om byte av personnummer till rättsliga rådet.

Ovido - Quiz & Flashcards