Alla inlägg den 19 september 2016

Av A B - 19 september 2016 20:59

Igår skulle jag duscha och lägga om mina ärr och mina bröstvårtor. Insåg att min vänstra bröstvårta inte mådde så bra. Allt såg fint ut när jag var hos en sjuksköterska den 14/9 men alltså inte igår. Så det var bara att ringa upp till hand- & plastik imorse. Hon ville att jag skulle komma upp någon gång under dagen så jag kvistade upp på lunchen. Jag engagerade till slut en sjuksköterska, en läkare och en kirurg. Det konstaterades att nekros pågår i min vänstra bröstvårta. Den var röd runtomkring och den varade så jag fick utskrivet antibiotika. Skulle även tvätta med alsolsprit för att torka ut den. Så vi får se om det går att rädda bröstvårtan. Det viktigaste är att se till att infektionen inte går djupare och ger sepsis. Så förhoppningsvis blir jag inte mer röd och slipper feber. Fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards