Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av A B - 18 augusti 2016 09:53

Nu har jag varit igång på testosteron i drygt 4 månader. Utan "binder" (kompressionstopp) har jag omkretsen 99 cm över bröstkorgen. Jag har använt Underworks model 983 i 4 år. Denna "binder" ger mig omkretsen 94 cm. Med hjälp av testosteronet har bröstkorgen växt vilket har lett till ryggont med den "binder" jag har. Detta gjorde att jag fick köpa en annan "binder", jag valde Gc2b. Jag slipper ryggont men min omkrets går upp 2 cm (96 cm). Jag vet, det låter inte mycket, men prova själv, 2 cm ger synlig skillnad. Jag slipper ryggont men med detta kommer ökad dysfori och det finns inte en möjlighet att jag passerar som man. Nu är sommaren snart slut, då blir det att bylsa på sig större kläder och flera lager. När kommer remissen till hand & plastik tro?

Ovido - Quiz & Flashcards