Alla inlägg den 1 maj 2016

Av A B - 1 maj 2016 10:57

I slutet av förra veckan var jag förkyld och det påverkade rösten. Veckan som gott kändes det fortfarande på rösten. Så i fredags när polarna reagerade och sa att testosteronet börjat påverka min röst så ville jag inte riktigt ta till mig det. Jag skyllde på förkylningen.

Jag börjar känna att om jag har tur så är det nog faktiskt testosteronet som börjar göra sitt på rösten. Igår spelade jag in en liten video till syrran för att visa vad hunden gjorde. När jag kollade på videon så lät det faktiskt som en man när jag pratade. Riktigt coolt! Så har jag tur så är det inte bara en förkylning.

Jag och en av grabbarna satt och snackade lite om detta med rösten. Vi började på testosteron samtidigt. Vi är T-brothers så att säga. Han sa att han kände att rösten hade blivit mörkare och att han antingen pratade mörkt eller ljust. Partiet där emellan finns inte. Det stämmer faktiskt. Jag känner detsamma. Det är ett glapp mellan de höga och djupa tonerna. Intressant det där. 4 veckor på testosteron.

Ovido - Quiz & Flashcards